Thomas59
Ja så kan det ju vara, men jag är ganska säker på att jag skrev en utförlig checklista typ; inför och under visning, inför och under besiktning, inför tillträde. Har iofs haft fel en gång förut så det kan ju ha hänt en andra gång. Det mesta finns ju en googling bort så ingen skada skedd.

Alfredo Alfredo skrev:
2012 skrev du så här:

2019 hade du ett inlägg där du också hänvisade till listan och skrev en slags sammanfattning av checklistan:

Själva checklistan hittar jag dock inte. Det kan inte vara så att du en gång tänkte skriva en men aldrig gjorde det? Tänker på att du 2012 skrev "Googla. finns massor av checklistor på nätet". Hade du skrivit en relativt nyligen tänker jag att du borde ha hänvisat till den.

• Haha
Nötegårdsgubben och 2 till
  • Laddar…
Thomas59 Thomas59 skrev:
Har iofs haft fel en gång förut så det kan ju ha hänt en andra gång.
Fast två gånger på samma forum verkar otroligt! Nej vi skyller på sökfunktionen tycker jag! :rofl:

• Haha
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
Thomas59
Så måste det vara. Hatar när det händer. Första gången det hände erkände jag direkt att jag jade fel. Visade sig sedan att jag hade rätt. Life goes on!

Alfredo Alfredo skrev:
Fast två gånger på samma forum verkar otroligt! Nej vi skyller på sökfunktionen tycker jag! :rofl:

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.