5 215 läst ·
24 svar
5k läst
24 svar
Söker kläder. Abercrombie och Superdry.
Administrator
· Skåne
· 8 667 inlägg
Var har du hittat denna informationen?tank77 skrev:
Står väl att a&f flirtar med gaykulturen på svenska wiki. Troligtvis någon genusvetare i sverige som gjort en analys på märket och kommit fram till att det är bögigt. I sverige har jag för mig att det var beckham och andra hollywood-kändisar som gjorde det populärt (trucker-kepsar)tank77 skrev:
Mad TV gör parodi på A&F: http://www.youtube.com/watch?v=w3-WzqfbVHU
Administrator
· Skåne
· 8 667 inlägg
Där tycker jag att du tolkar texten i Wikipedia helt fel. Skulle vilja säga att alla trendiga märken når framgång för att de satsar på en androgyn look. Det är inne helt enkelt. A&F är ju väldigt klassiska kläder, sedan lockas ungdomarna av att butikerna är lite "spacade".tank77 skrev:
Då kan du ju ta en titt i Acnes webshop och se vad du tycker om herrkläderna där
Nja, just den informationen har jag inte fått utav Wikipedia utan det är generellt känt i USA att det är ett märke som är populärt bland homosexuella män. Att du har köpt en skjorta från A&F till gubben din gör inte honom mindre manlig för detMarlen Eskilsson skrev:Där tycker jag att du tolkar texten i Wikipedia helt fel. Skulle vilja säga att alla trendiga märken når framgång för att de satsar på en androgyn look. Det är inne helt enkelt. A&F är ju väldigt klassiska kläder, sedan lockas ungdomarna av att butikerna är lite "spacade".
Då kan du ju ta en titt i Acnes webshop och se vad du tycker om herrkläderna där![]()
Fast det allra värsta märket som man kan bära är Ralph Lauren Polo Shirts, särskilt dom med en stro jävla häst på bröstet, en styggelse
Redigerat:
Klicka här för att svara