Hittar inga vettiga shoppar, ebay verkar mest va kopior. Tips?

Påminner om

§ 4.2 Håll dig till ämnet

Det är bättre att du startar en ny tråd än att du avviker från ämnet. Flera ämnen i samma tråd gör det svårt att hitta informationen man söker. All diskussion i Byggahus forum ska innehålla ämnen som rör bygge och renovering, inget annat.

Sen hör jag ändå till skaran som tycker att BH borde ha en forumrubrik för annat än husbygge där vi som bor här ;) kan fråga varandra om andra saker. Så här kommer ett tips i alla fall, eftersom du ändå redan har bidragit med 2000 inlägg ;)

http://www.fyndakläderonline.se/abercrombie-and-fitch/

a&f har nog världens mest piratkopierade plagg. Skulle inte våga köpa annat än direkt från dem eller väldigt välkänt företag.

Abercrombie har en webshop om du googlar, en för barn och en för vuxna. Du kan handla från den, det skickas till dig från Tyskland tydligen. Fri frakt om du handlar över 100 EUR.

Marlen Eskilsson skrev:
Abercrombie har en webshop om du googlar, en för barn och en för vuxna. Du kan handla från den, det skickas till dig från Tyskland tydligen. Fri frakt om du handlar över 100 EUR.
Finns det inte en forumregel som säger att man inte får bara be någon googla som svar på ett inlägg? Vi diskuterade ju den för ett tag sedan ;)
Eller togs den bort?

Du är verkligen på hugget thomasx, det är bra att du påminner mig :)

Då ska jag göra det ordentligt:

Handlade på abercrombie häromdagen till mina barn. Gick då till http://eu.abercrombiekids.com/webap...eView?catalogId=11560&langId=-1&storeId=19160

Beställde på fredagen, fick leverans igår. Hur bra som helst.

Finns även för vuxna/ungdomar här: http://eu.abercrombie.com/webapp/wc...eView?catalogId=11556&langId=-1&storeId=19159

För det är ett ungdomsmärke väl? Min son kom hem i förra veckan och bara måååååste ha en skjorta därifrån. Jättepoppis på skolan just nu. Väldigt skönt att man då som förälder slipper åka till Köpenhamn och leta upp affären där och istället kan beställa från nätet och få hem grejorna med gratis frakt på ett par dagar.

Superdry har jag ingen erfarenhet av.

T
Marlen Eskilsson skrev:

Då ska jag göra det ordentligt:

Handlade på abaercombie häromdagen till mina barn. Gick då till [länk]

Beställde på fredagen, fick leverans igår. Hur bra som helst.

Finns även för vuxna/ungdomar här: [länk]

För det är ett ungdomsmärke väl? Min son kom hem i förra veckan och bara måååååste ha en skjorta därifrån. Jättepoppis på skolan just nu. Väldigt skönt att man då som förälder slipper åka till Köpenhamn och leta upp affären där och istället kan beställa från nätet och få hem grejorna med gratis frakt på ett par dagar.

Superdry har jag ingen erfarenhet av.
A&F systermärke Hollister är det märke som riktar sig till ungdomar i "fjortisåldern" (14-18 år) främst flickor då. Hollister finns på Emporia i Malmö. A&F riktar sig till undomar i åldern 18-22 år.

I USA är A&F mest känt för att homosexuella män gillar märket.

Edit: Om man är lite korpulent kan man glömma att köpa kläder hos Hollister eller A&F. Löjligt små i storlekarna............

Redigerat:
Marlen Eskilsson skrev:

.

Tja, får man chansen att sätta dit rikspolismästaren för felparkering kan man ju liksom inte låta bli :)

Men nu såg det mycket bättre ut. För när jag sökta på Abercrombie tidigare hittade jag ingen butik :)

tank77 skrev:
I USA är A&F mest känt för att homosexuella män gillar märket.
Jaha, så det var därför jag kände mig så malplacerad när jag besökte deras butik i Kansas City :)

Hollister finns även i Täby centrum i Stockholm..

Superdry bör finnas på Stayhard.se

Superdry köper jag från ebay (uk).

Vad använder ni Superdry till? Luftavfuktare?

• Gilla
danielandersson
  • Laddar…
tank77 skrev:
A&F systermärke Hollister är det märke som riktar sig till ungdomar i "fjortisåldern" (14-18 år) främst flickor då.
Oj, vad jobbigt det blev nu. Jag som 40-årig gubbe köpte ju shorts på Hollister i USA i våras...:x

• Gilla
Maxikatten
  • Laddar…
-RB- skrev:
Oj, vad jobbigt det blev nu. Jag som 40-årig gubbe köpte ju shorts på Hollister i USA i våras...:x
Hehehe :D

tank77 skrev:
Homosexuella män och uteliggare...

[länk]

Nä, det där är inget företag jag vill köpa kläder av.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.