Alimaj #1 Medlem · Västra götaland · 104 inlägg 23 sep 2014 22:51 Alimaj Medlem Västra götaland 104 inlägg 23 sep 2014 22:51 #1 Tjena, har sökt med ljus och lykta efter isolerade kopplingsplintar modell xl typ wago fast nu paratar vi 6mm2 kabelarea, har ingen DIN skena eller något sånt utan det skall vara isolerat. det 5x5 kablar som skall ihop.
Tjena, har sökt med ljus och lykta efter isolerade kopplingsplintar modell xl typ wago fast nu paratar vi 6mm2 kabelarea, har ingen DIN skena eller något sånt utan det skall vara isolerat. det 5x5 kablar som skall ihop.
F -=fullmoon=- #2 Medlem · kronoberg · 1 528 inlägg 24 sep 2014 06:19 -=fullmoon=- Medlem kronoberg 1 528 inlägg 24 sep 2014 06:19 #2 Det finns Wago i 6mm2. De jag har sett finns dock bara med 3 uttag. Ska du koppa ihop med kablar så rekommendera jag en henzellåda förslagsvis med plint. Redigerat: 2014-09-24
Det finns Wago i 6mm2. De jag har sett finns dock bara med 3 uttag. Ska du koppa ihop med kablar så rekommendera jag en henzellåda förslagsvis med plint.
Alimaj #3 Medlem · Västra götaland · 104 inlägg 26 sep 2014 21:46 Alimaj Medlem Västra götaland 104 inlägg 26 sep 2014 21:46 #3 Blev att köpa två st 3-pack sånna här på ahlsell för 500.- ,som hittat! :x ändå var det med 40% rabatt!
Blev att köpa två st 3-pack sånna här på ahlsell för 500.- ,som hittat! :x ändå var det med 40% rabatt!