Svårt som vanligt att välja ut testare.

Men nu har jag valt ut Chrissofsweden och ToRy som hade riktigt bra plan för hur de tänker testa. Dessa testrapporter ser vi fram emot!

Kolla att era kontaktuppgifter är korrekta och meddela här i tråden så skickar jag iväg så fort som möjligt.

Tjoho, vad kul! Mina uppgifter stämmer fin fint. Det ska bli väldigt kul att även testa mobiliteten då den verkar vata väldigt liten.

• Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Har ni en ny tröja att skicka till ToRy också? Annars blir det inga snygga filmer eller bilder.

• Gilla
ToRy och 2 till
  • Laddar…
Bra förslag, ska se vad jag kan göra.

mattiasp skrev:
Har ni en ny tröja att skicka till ToRy också? Annars blir det inga snygga filmer eller bilder.
Kanske två eftersom han ska dokumentera en hel del och han verkar ju vara en riktig slarver den där ToRy, förstöra det finaste klädesplagg man har så snabbt! Ajabaja ToRy :p :mad:

Själv kommer jag köra bar överkropp och foppatofflor. Förutsatt att ni inte har en tröja över i M/L :D

Inget hot, bara ett löfte :D

• Gilla
Noseone
  • Laddar…
Chrissofsweden skrev:
Själv kommer jag köra bar överkropp och foppatofflor. Förutsatt att ni inte har en tröja över i M/L :D

Inget hot, bara ett löfte :D
Snälla byggahus Adm stoppa detta vansinne! 😌 Jag vill nog inte se detta.🤓 Ge sågen till mig istället så ska ni få se på tröja iallafall . Snygg smygreklam!! Nä vars ni får ha vad ni vill på er bara jag vinner nästa gång 😝😝😝😝😜

• Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Bra val!
Grattis till testarna! :thumbup:

• Gilla
ToRy och 2 till
  • Laddar…
Pust! Igår skickade jag iväg paketen. De var rätt så skrymmande och vägde 20 kg styck så idag kanske jag slipper gå till gymmet. :)

Hoppas de kommer fram snart och att ni även får nya fina t-shirts som skickats separat.

• Gilla
ceson
  • Laddar…
Per Eskilsson skrev:
Pust! Igår skickade jag iväg paketen. De var rätt så skrymmande och vägde 20 kg styck så idag kanske jag slipper gå till gymmet. :)

Hoppas de kommer fram snart och att ni även får nya fina t-shirts som skickats separat.
Vad kul! Ja, jag har blivit ännu mer sugen på att testa den nu då vikten verkar vara så himla låg. I innan har man dragit sig för att plocka fram den gamla pcm 8 just för att den är så otymplig. 19kg mot 11,5kg är en hel del :)

Chrissofsweden skrev:
Vad kul! Ja, jag har blivit ännu mer sugen på att testa den nu då vikten verkar vara så himla låg. I innan har man dragit sig för att plocka fram den gamla pcm 8 just för att den är så otymplig. 19kg mot 11,5kg är en hel del :)
Med GCM10SD slipper man gå till gymmet.. 27kg.. :rolleyes:

• Gilla
ceson
  • Laddar…
FredrikR skrev:
Med GCM10SD slipper man gå till gymmet.. 27kg.. :rolleyes:
Haha åh fy f*n.. ja, som en småbarnsförälder med ont om tid är smidighet högt prioriterat i vardagslivet. Det är inte bara att släpa fram och ställa undan hur som helst. Men 11,5kg tar man ju faktiskt i en hand och kastar fram utan större huvudbry. Man kanske skulle köpt en mindre grovdammsugare också :rolleyes: Bara för att ha en i huset liksom vid småarbeten som listning mm.

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Per Eskilsson skrev:
Svårt som vanligt att välja ut testare.

Men nu har jag valt ut Chrissofsweden och ToRy som hade riktigt bra plan för hur de tänker testa. Dessa testrapporter ser vi fram emot!

Kolla att era kontaktuppgifter är korrekta och meddela här i tråden så skickar jag iväg så fort som möjligt.
Shit, va kul! :wow: Det här är ju det roligaste som hänt sen sist! Men damn vilken press man har på sig att leverera nu... :D Får börja öva kamerateknik och ljussättning ju... Kamera förresten... Duger det med mobilkamera tro? :)

Lovar att vara mer rädd om den nya tröjan också! Tänker att jag tar den gamla tröjan under repetitionerna och den nya tröjan under tagning. Hoppas den klarar sig!

Nu är det ju lite sent påtänkt men min adress stämmer inte längre, kunde jag ju tänkt på men hade ju inte väntat mig att få en såg hemskickad. :eek: Men jag har ju adressändrat med eftersändning så avin hittar förhoppningsvis fram till slut. :thumbup:

Tack för förtroendet!!! :thumbup:
ToRy

Ps. Funderar på att göra motsatt som Chris och köra i bara tröjan, kan det vara något tro? :D Ds.

• Gilla
Chrissofsweden och 3 till
  • Laddar…
Kul att du är taggad. Mobiln går hur bra som helst. Hoppas vidaresändningen funkar fint.

Stilig tröja! Inser att jag nog är en Large-kille trots viss förnekelse :o

Man i svart t-shirt med logga "Byggahus.se" synlig från ryggen, tatuerad arm syns delvis.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.