25 529 läst ·
172 svar
26k läst
172 svar
Söker frivilliga som vill testa uppdaterad Bosch PCM 8 S
Administrator
· Skåne
· 6 823 inlägg
Svårt som vanligt att välja ut testare.
Men nu har jag valt ut Chrissofsweden och ToRy som hade riktigt bra plan för hur de tänker testa. Dessa testrapporter ser vi fram emot!
Kolla att era kontaktuppgifter är korrekta och meddela här i tråden så skickar jag iväg så fort som möjligt.
Men nu har jag valt ut Chrissofsweden och ToRy som hade riktigt bra plan för hur de tänker testa. Dessa testrapporter ser vi fram emot!
Kolla att era kontaktuppgifter är korrekta och meddela här i tråden så skickar jag iväg så fort som möjligt.
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 173 inlägg
Tjoho, vad kul! Mina uppgifter stämmer fin fint. Det ska bli väldigt kul att även testa mobiliteten då den verkar vata väldigt liten.
Administrator
· Skåne
· 6 823 inlägg
Bra förslag, ska se vad jag kan göra.
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 173 inlägg
Själv kommer jag köra bar överkropp och foppatofflor. Förutsatt att ni inte har en tröja över i M/L
Inget hot, bara ett löfte
Inget hot, bara ett löfte
Snälla byggahus Adm stoppa detta vansinne! 😌 Jag vill nog inte se detta.🤓 Ge sågen till mig istället så ska ni få se på tröja iallafall . Snygg smygreklam!! Nä vars ni får ha vad ni vill på er bara jag vinner nästa gång 😝😝😝😝😜Chrissofsweden skrev:
Administrator
· Skåne
· 6 823 inlägg
Pust! Igår skickade jag iväg paketen. De var rätt så skrymmande och vägde 20 kg styck så idag kanske jag slipper gå till gymmet. 
Hoppas de kommer fram snart och att ni även får nya fina t-shirts som skickats separat.
Hoppas de kommer fram snart och att ni även får nya fina t-shirts som skickats separat.
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 173 inlägg
Vad kul! Ja, jag har blivit ännu mer sugen på att testa den nu då vikten verkar vara så himla låg. I innan har man dragit sig för att plocka fram den gamla pcm 8 just för att den är så otymplig. 19kg mot 11,5kg är en hel delPer Eskilsson skrev:
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 173 inlägg
Haha åh fy f*n.. ja, som en småbarnsförälder med ont om tid är smidighet högt prioriterat i vardagslivet. Det är inte bara att släpa fram och ställa undan hur som helst. Men 11,5kg tar man ju faktiskt i en hand och kastar fram utan större huvudbry. Man kanske skulle köpt en mindre grovdammsugare ocksåFredrikR skrev:
Shit, va kul! :wow: Det här är ju det roligaste som hänt sen sist! Men damn vilken press man har på sig att leverera nu...Per Eskilsson skrev:
Lovar att vara mer rädd om den nya tröjan också! Tänker att jag tar den gamla tröjan under repetitionerna och den nya tröjan under tagning. Hoppas den klarar sig!
Nu är det ju lite sent påtänkt men min adress stämmer inte längre, kunde jag ju tänkt på men hade ju inte väntat mig att få en såg hemskickad. :eek: Men jag har ju adressändrat med eftersändning så avin hittar förhoppningsvis fram till slut.
Tack för förtroendet!!!
ToRy
Ps. Funderar på att göra motsatt som Chris och köra i bara tröjan, kan det vara något tro?
Administrator
· Skåne
· 6 823 inlägg
Kul att du är taggad. Mobiln går hur bra som helst. Hoppas vidaresändningen funkar fint.
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 173 inlägg