Hej
jag snubblade över några inlägg där de hade fällt in en tv bakom en glaskiva i köket, samt hade blått ljus i glaskivan(bakomskivan).
snälla hjälp mig.
/sture
 
Tack så jättemycket. Det var precis denna jag sökte.
 
screamin-daemon skrev:
Kolla evt. bild nr 2 här:

[länk]
Ber om ursäkt för detta inlägg, det hör hemma i en annan tråd..................
 
skrkande-demånen, det e lugnt för det var ju samma tråd som jag var på jakt efter
 
coss skrev:
skrkande-demånen, det e lugnt för det var ju samma tråd som jag var på jakt efter
Jo, det vet jag.

Tänkte ge förklaringen till mitt användar namn: Jag hade en 2000 års modell Suzuki GXR 750 R som var trimmad. Den skrek ganska bra när man varvade ut den och jag körde som djävulen själv. Därav namnet "Screamin-daemon". :)
 
aaa riskokare!!
tacka vet jag boxer! ;)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.