13 529 läst ·
21 svar
14k läst
21 svar
Söker en bra klyvsåg?
Kanske bara en tunn oljehinna i samband med att den är ny eller något.
Skenorna som avståndet går i sitter glappigt lösa så kanske är att skruva fast dom.
Köpte även Biltemas lyxigare rullstöd med rullkulor, och dom var ju inte rätt tillverkade så dom gick inte att vinkla tillräckligt så virke skrapar i kulfästet.. men lite våld med plasthammaren gjorde det någolunda användbart tillslut.
Fast lite våld med plasthammaren gjorde dom användbara iaf.
Nu behöver jag bara hitta ett bord till lågt pris, ska kolla priser i england
Skenorna som avståndet går i sitter glappigt lösa så kanske är att skruva fast dom.
Köpte även Biltemas lyxigare rullstöd med rullkulor, och dom var ju inte rätt tillverkade så dom gick inte att vinkla tillräckligt så virke skrapar i kulfästet.. men lite våld med plasthammaren gjorde det någolunda användbart tillslut.
Fast lite våld med plasthammaren gjorde dom användbara iaf.
Nu behöver jag bara hitta ett bord till lågt pris, ska kolla priser i england
Redigerat:
Hittade två stabila bord i butiken, nyfiken på vilken ni hade valt.
Den första ser ju ut att erbjuda snabbfästen vilket känns som en bra sak, plus att den är billigare.
Andra är väl mer för att maskinen alltid ska sitta på sin plats?
DE7400 kostar 1490kr i England.
DWE74911-xj.... 1700kr i england
Den första ser ju ut att erbjuda snabbfästen vilket känns som en bra sak, plus att den är billigare.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
Den övre är grymt fin... Jag köpte min dewaltkärra på swedol för 1800:- inkl moms.. blev dyrare med import då när jag skulle handla!Yrrol skrev:Hittade två stabila bord i butiken, nyfiken på vilken ni hade valt.
[bild]
[bild]
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
Mja ska väll erkänna att man är lite utav en stamkund där så man fick extra bra pris 
det är ett mycket bra sågbord.. det enda ja kan säga som är lite negativt med den är att det känns som att man ska bryta av de bakre benen när man ska ställa upp den, eller om det är jag som gör fel? man måste lixom väga upp den..
det är ett mycket bra sågbord.. det enda ja kan säga som är lite negativt med den är att det känns som att man ska bryta av de bakre benen när man ska ställa upp den, eller om det är jag som gör fel? man måste lixom väga upp den..
Klicka här för att svara