Min lilla byrå blev uppskattad, så nu ska det byggas ett par till. Problemet är knopparna. Jag trodde jag köpte dem på Bauhaus i somras, men jag är inte säker. Jag hittar inget i mailen från den misstänkta tidpunkten, så jag har köpt dem i butik i Stockholmsområdet. Tyvärr inget som helst minne av köpet, men jag har köpt andra knoppar på Bauhaus, då det ligger närmast skolan.
Någon som känner igen eller kan hitta någonstans? Jag kanske ska tillägga att jag inte hittar dem hus Bauhaus ochatt de är 15 mm i diameter.
Någon som känner igen eller kan hitta någonstans? Jag kanske ska tillägga att jag inte hittar dem hus Bauhaus ochatt de är 15 mm i diameter.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Japp, där finns det så man kan drunkna i knoppar. Utmaningen är att byrån är väldigt liten, så de flesta som jag hittar är för stora, eller så ser de ut som till ett dockskåp. De här ger de lilla blänket som gör att byrån inte blir för dyster och samtidigt är de trots sin storlek riktigt bekväma att använda.stigen skrev:
Jag har över en månad på mig tills byrån ska vara klar, så jag fortsätter söka. Hittar jag inget som jag egentligen vill ha, får det nog bli en liten rund mässingsknopp trots att det blir dockskåp av byrån. Den är till min syster och vi är väl inte jättetajta så det gör kanske inget.
Efter att ha lusläst Bauhaus hemsida ännu en gång, mailade jag deras kundtjänst och frågade. Enligt någon expert på deras sortiment hade de aldrig haft den typen av knoppar. Då insåg jag att minnet nog inte är det bästa längre och att jag måste varit på något annat ställe och köpt.
I går när jag ändå var förbi Bauhaus gick jag till knopphyllan för att se om de hade något annat som kunde funka. Där låg mina knoppar och blänkte. Både i guld och silver. Hipp hurra - nu ska det byggas byrå. Många byråer får det nog bli, då jag bunkrade ordentligt med knoppar.
I går när jag ändå var förbi Bauhaus gick jag till knopphyllan för att se om de hade något annat som kunde funka. Där låg mina knoppar och blänkte. Både i guld och silver. Hipp hurra - nu ska det byggas byrå. Många byråer får det nog bli, då jag bunkrade ordentligt med knoppar.
Logga in
Skapa konto
Klicka här för att svara