Hej!
Jag är på jakt efter ett prisvärt loungset till uteplatsen och tänkte höra om någon här har tips?
Budgeten är max 10 000 kronor. Helst vill jag ha något som är både bekvämt och hållbart, och som gärna ser lite stilrent ut.
Det får gärna vara plats för 6 personer. Bord ingår helst, men det är inget krav om det är ett riktigt bra set.
Alla tips på modeller, butiker eller egna erfarenheter tas tacksamt emot! Tack på förhand!