Är det ingen som söker i trådar på denna sidan?
Man ser ju samma frågor hela dagen.
Börjar bli lite jobbigt.
Det hade blivit ett mer lättläst forum om folk hade sökt mer.
På tex www.garaget.org blir trådar låsta om man inte söker.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.