Är det något problem/olämpligt med att koppla flera sockerbitar utmed en och samma elslinga (sladd till taklampa)? Vi skulle behöva skarva en sladd två gånger men är lite osäkra om det är en bra tanke…
Är det något problem/olämpligt med att koppla flera sockerbitar utmed en och samma elslinga (sladd till taklampa)? Vi skulle behöva skarva en sladd två gånger men är lite osäkra om det är en bra tanke…
Ingen ovanlig syn.
Men snyggare som föreslås ovan.