K kekwo #1 Medlem · stockholm · 17 inlägg idag 20:07 kekwo Medlem stockholm 17 inlägg idag 20:07 #1 Hej, jag håller på att laga sockeln på framsidan av huset, vad bör jag tänka på i första hand, är det bara lägga på putsmaterial? Tacksam för svar Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #fasad
Hej, jag håller på att laga sockeln på framsidan av huset, vad bör jag tänka på i första hand, är det bara lägga på putsmaterial? Tacksam för svar
N neo11 #2 Husägare · Stockholm/Bromma · 2 474 inlägg idag 20:11 neo11 Husägare Stockholm/Bromma 2 474 inlägg idag 20:11 #2 Cementbruk A förslagsvis, och förvattna. Skulle ju inte vara fel att grunda med cementbruk A först.
K kekwo #3 Medlem · stockholm · 17 inlägg idag 20:15 kekwo Medlem stockholm 17 inlägg idag 20:15 #3 N neo11 skrev: Cementbruk A förslagsvis, och förvattna. Skulle ju inte vara fel att grunda med cementbruk A först. Tack, räcker det med cementbruk,
N neo11 skrev: Cementbruk A förslagsvis, och förvattna. Skulle ju inte vara fel att grunda med cementbruk A först. Tack, räcker det med cementbruk,