Måsta laga sockeln som börjar lossna i "stora tjok".
Man ser att det gjords om innan 2007 då vi köpte ett enplanshus byggt 1975.
Kommer att ta bort det som ser ut att lossna när som helst.
Har läst mig till att man skall använda murbruk C.
Tänkte också slipa bort rost och måla på synliga armerings järn.
Men skall man förstärka med typ hönsnät?
Skall man försöka gjuta eller är det "bara" att slabba på murbruket?
Har ni några förslag på hur man går tillväga?
PS: I övrigt så har jag renoverat huset från Golv till nock. Så Skulle vilja göra detta engång för alla.