Jag behöver ett sånt uttag med sockeldosa. Är det någon som har såna? Vet någon om man kan köpa dessa fast lite smalare? Den som jag länkar till är 32m tjock + uttaget på ca 20mm. Jag skulle vilja ha lite mer slimmade :-)

En sak till, jag behöver en sockeldosa som är blindad och så vill jag ha den här http://www.eldirekt.se/eluttag/trend/trend-uttag-4-vags-eur kommer den passa?

Det finns som sagt på nätet, jag tror inte att du får tag på en grundare dosa än så. Ett uttag är nästan så djupt.

En sockeldosa sätter man samma uttag som i en vanlig apparatdosa, den du länkar till ska ha 1 1/2 dosa och passar ej. Till det uttaget ska du även ha en täckram som döljer plåtramen.

elmont skrev:
En sockeldosa sätter man samma uttag som i en vanlig apparatdosa, den du länkar till ska ha 1 1/2 dosa och passar ej. Till det uttaget ska du även ha en täckram som döljer plåtramen.
Detta är komplett i detta utförande och 43 mm tjockt. Klicka på produktblad så ser du också måtten.

Jo jag vet, det var inte till dig som jag vände mig utan det var mer en allmän upplysning om sockeldosor.

Tack. den på 43mm tjocka sockeldosan. På bilden ser den ut att vara krämig i färgen. Jag ska ha vita väggar och golvlsiter. Det kommer att vara en stor kontrast. Eller? Jag såg aockså att det finns Trend och Exxact sockeldosor. Borde inte den exxact dosan vara mer vit? Någon som vet djupet på den?

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.