Hej hopp,

Vilket dilemma :D men ibland skulle det inte vara dumt med 'något' -> fågelholk??!!? att dölja dunkhärligheten med. Liten tunna?!?
 
Finns på Coop och OBS-syrran hade köpt en snygg ställing i rutad ek för en hundring ca
full blev man iallafall 8)
 
Tack för tipset och GOSH- sjöboden/hoken var det ju nästan lite töntvarning på ;D hehehehehe
 
Du kan ju köpa vinflaskor!!!

 
Mio hade ju en i sin nya katalog som tom. hade premiärpris (50kr) i oljad valnöt, krävdes dock att man tog med kupongen.
Den var faktiskt inte så "pjåkig", väldigt enkel men rätt snygg i modellen :)

//Christina.
 
Totte_S
Varför inte en sån här, eller liknande som passar den egna stilen?
De flesta dunkvin jag druckit känns lite bättre om man serverar dem ur karaff 8)
vinkmo.jpg
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.