3 249 läst ·
7 svar
3k läst
7 svar
Snygg vindunkshållare?
http://www.kvalitetsvaruhus.se/butik/shop.asp?Avdelning=503
Men KOLLA vad jag har hittat åt dig! Är det inte PRECIS vad du ville ha? En vindunkshållare som ser ut som en söt fågelholk. Just vad du efterfrågade - så jag hoppas jag får en guldstjärna nu
Men KOLLA vad jag har hittat åt dig! Är det inte PRECIS vad du ville ha? En vindunkshållare som ser ut som en söt fågelholk. Just vad du efterfrågade - så jag hoppas jag får en guldstjärna nu
Mio hade ju en i sin nya katalog som tom. hade premiärpris (50kr) i oljad valnöt, krävdes dock att man tog med kupongen.
Den var faktiskt inte så "pjåkig", väldigt enkel men rätt snygg i modellen
//Christina.
Den var faktiskt inte så "pjåkig", väldigt enkel men rätt snygg i modellen
//Christina.
Klicka här för att svara
