Funderar på att sätta någon form av tapp/kran för trädgårdsslang i det trädäck jag bygger just nu.
Jag har en trädgårsslang som passerar under däcket på väg till växthuset som jag tänkte sätta en splitt på och sedan .. ja, hur sjutton bygger man in ett slang-utag snyggt i sidan på ett trädäck?
En enkel lösning är ju att dra igenom slangen och sedan sätta på slang-kopplingen på utsidan och bara låta den sticka ut på så vis, men det hade varit betydligt roligare att få till något snyggt...
I växthuset grävde vi ner ett snyggt utag från Gardena, men jag har inte sett något liknande för montering i sida..
Har någon gjort något liknande ?