2 556 läst ·
4 svar
3k läst
4 svar
Snygg frånluftsventil i kök
(Försöker här också)
Har självdrag, och nu när jag bygger om köket så tänkte jag ta upp den gamla kanalen från köket genom skorstenen. Köksfläkten(kolfilter) och spisen sitter numera i andra hörnet. Kanske inte optimalt, men så får det bli.
En snygg ventil som gärna går att reglera enkelt. Något stiligare än tallriksventil i plast helst. Kökets stil blir "modernt IKEA" med Ädel-luckor.
Har självdrag, och nu när jag bygger om köket så tänkte jag ta upp den gamla kanalen från köket genom skorstenen. Köksfläkten(kolfilter) och spisen sitter numera i andra hörnet. Kanske inte optimalt, men så får det bli.
En snygg ventil som gärna går att reglera enkelt. Något stiligare än tallriksventil i plast helst. Kökets stil blir "modernt IKEA" med Ädel-luckor.
ja det skulle jag oxå rekommendera. Det hade vi i vårt gamla hus och det är snyggt. Finns ju att få tag på i byggnadsvårdsbutiker. det finns flera olika modeller på Gysinges hemsida...bra för inspiration. Men man hittar dem till bättre priser på andra ställen tror jag.
Klicka här för att svara