P
Hej,
Får hem en ny kantlistmaskin i slutet på jan. Tillverkaren hävdar med bestämdhet att det ska vara 20A säkring samt 4mm2 kabel till den, trots att den aldrig förbrukar mer än 9kw. Oftast mindre då samtliga funktioner ej används samtidigt. Voffö gör di på dette viset?
 
Är det inte uppstarten som drar mest, så är det iaf med golvslipen
 
  • Gilla
Ragnar_AT
  • Laddar…
P
nino nino skrev:
Är det inte uppstarten som drar mest, så är det iaf med golvslipen
Det är just ingen uppstart på en sån här maskin. Man slår på funktiornerna eftersom, det är bara limpottan med värme som står på kontinuerligt. Funktiornerna i sig sedan är bara småmotorer, 1-1,5kw styck.
 
Ok då vet jag inte :thinking::)
 
  • Gilla
Ragnar_AT och 1 till
  • Laddar…
Den drar kanske inte jämnt mellan faserna...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.