Nä...måste ju ha en prototyp ju 
Medlem
· Västerbottens län
· 18 051 inlägg
Som alla vet här på forumet när tjänster ska beställas så vill jag ha offert med tillhörande ev reservationer, specad material och timkostnad, tidsplan, kostnad per timme för ev avvikelsetid samt att förskottsbetalning är det inte fråga om....så bygg loss 
Jag kan hjälpa dig, jag kommer nästa vecka på förmiddagen, tis eller ons. Vi kör på löpande, det bli billigast för dig och så brukar jag göra. Jobbar bara med eget material, men du får jävligt fin rabatt. 20% på listpris. Bokar utkörning för 240 löpmeter planhyvad ek direkt till dig så blir det enklare för mig, sa jag att det är så jag brukar arbeta? Ber åkarn ställa grejerna mitt på din uppfart, han kan inte lova att han inte kör sönder grannens mur eller din postlåda men han är en jävligt bra kompis till mig. Vi ses om ett par veck... Ursäkta, ett par dagar.Glufsglufs skrev:
Glöm nu inte att be brädgår'n skicka fakturan på materialet direkt till Glufsglufs. Så kan du senare hävda att kunden stod för materialet så du slipper hålla på med materialgarantier och sådant tramsJonstorp skrev:
Klicka här för att svara