Behöver en extra snickare/hantlangare till mitt passiv-maskinhalls-projekt i kba där vi för närvarande har rest stålstommen. Någon som går rastlös och behöver jobb? Hör gärna av dig.

Mvh
Viktor
 
http://www.kemotbygg.com

har jag anlitat till och från under säkert 10 års tid, och alltid fått vad jag bett om.
 
  • Gilla
SiggiGBG
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.