Hej

Jag är ute efter en snabbvinkel eller en speed square i plast med mm istället för inch. Någon som vet var man kan köpa/beställa en sådan? Storlek liknande 7 inch. Finns väl knappt i någon butik i Sverige förmodar jag så det får kanske bli en beställning på nätet!?

Mvh Per

Tack för snabba svar! Jag får kolla lite till, har för mig att jag har sett en orange i plast som var ganska tjock, känns som den hade varit perfekt, annars får jag ta ett av era alternativ.

Mvh Per

P per1 skrev:
Tack för snabba svar! Jag får kolla lite till, har för mig att jag har sett en orange i plast som var ganska tjock, känns som den hade varit perfekt, annars får jag ta ett av era alternativ.

Mvh Per
Hultaforsen är tjock nog för att köra cirkelsågen mot.

Mirocks variant är helt grymt bra men snarare mer lämpad för finsnickeri än för bygg. Jag har tappat min från midjehöjd med i betonggolvet så att anhållet i trä gick sönder.

V vectrex skrev:
Mirocks variant är helt grymt bra men snarare mer lämpad för finsnickeri än för bygg. Jag har tappat min från midjehöjd med i betonggolvet så att anhållet i trä gick sönder.
Tack för infon, det är mer bygg än finsnickeri för min del så det lutar åt Hultaforsen även om jag egentligen vill ha helt i plast pga vikten i snickarbältet!

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.