5 663 läst ·
18 svar
6k läst
18 svar
smörjfett till bosch gst 85pe
krijo1 skrev:
Sen jag vräkte in vapenfett i AK4:an, så fick jag inte ett enda eldavbrott - däremot alla dom som la på en tunn fetthinna, dom hade eldavbrott hela tiden. Kanske därför jag aldrig fick eldavbrott - fettet hann aldrig torka in.
FörmodligenTyresö skrev:
men det var väl det som kallas virvelfett, och användes till "refflade pipor"Tyresö skrev:
Vapenfett är för konservering och skall inte användas som smörjfett.
/Kent
/Kent
Klicka här för att svara