Administrator
· Skåne
· 8 667 inlägg
Jag testar 🙄
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Om jag infogar 🫤 i slutet eller i början av ett svarsinlägg (har bara testat ifrån desktop) så syns den inte när jag postat den.
Vet ej varför det det blir så.
Vet ej varför det det blir så.
Klicka här för att svara
