266 läst ·
3 svar
266 läst
3 svar
Smeg torktumlare
Hej
Jag har en SMEG torktumlare ca 5 år gammal som torkar väldigt dåligt, knappt alls faktiskt. Jag har rengjort kondensatorn, testat pumpen och rengjort utrymmet under trumman. Kompressorn går igång efter start men det blir ändå inte torrt. Det blir bara fuktigt inne i trumman och inget vatten i behållaren.
Någon som vet vad det kan bero på?
Jag har en SMEG torktumlare ca 5 år gammal som torkar väldigt dåligt, knappt alls faktiskt. Jag har rengjort kondensatorn, testat pumpen och rengjort utrymmet under trumman. Kompressorn går igång efter start men det blir ändå inte torrt. Det blir bara fuktigt inne i trumman och inget vatten i behållaren.
Självbyggare
· Stockholm
· 8 586 inlägg
Problem med något värmelement så det inte blir tillräckligt varmt ?C Cylinda DM 35 skrev:Hej
Kan det finnas ludd/smuts på någon sensor (finns det ngt manuellt program som funkar ?)
Klicka här för att svara