Medlem
· Västra Götaland
· 7 inlägg
Någon som vet om det går att ta bort dörrarna samt de båda fryslådorna från själva skåpet? Jag behöver ta in skåpet via en smal altandörr och eftersom handtagen inte går att ta bort tänkte jag kolla om dörrar samt de båda fryslådorna går att ta bort helt. Jag vill helst inte ta bort emballaget för att undersöka detta i förväg då den först ska transporteras runt huset och in på altanen, om de går att ta bort alltså.
Handtagen går att ta bort för dessa finns som reservdel hos tillverkaren arcelik i turkiet, jag ser inte men ofta är det en liten insex delvis dold som man lossar i båda ändarna av handtagen.N nolenjohan skrev:Någon som vet om det går att ta bort dörrarna samt de båda fryslådorna från själva skåpet? Jag behöver ta in skåpet via en smal altandörr och eftersom handtagen inte går att ta bort tänkte jag kolla om dörrar samt de båda fryslådorna går att ta bort helt. Jag vill helst inte ta bort emballaget för att undersöka detta i förväg då den först ska transporteras runt huset och in på altanen, om de går att ta bort alltså.
ingen dörr är svår att ta bort men sladden till displayen måste delas.
lådorna går att ta bort och fronterna avskiljas men där blir det lite mer pill
Medlem
· Västra Götaland
· 7 inlägg
Tack för svar!electroluxaren skrev:Handtagen går att ta bort för dessa finns som reservdel hos tillverkaren arcelik i turkiet, jag ser inte men ofta är det en liten insex delvis dold som man lossar i båda ändarna av handtagen.
ingen dörr är svår att ta bort men sladden till displayen måste delas.
lådorna går att ta bort och fronterna avskiljas men där blir det lite mer pill
SMEG's svenska kundtjänst svarade mig att handtagen inte går att ta bort...
Jag får väl helt enkelt ta bort emballaget och undersöka!
Jag har samma skåp (kanske nån bokstav i slutet som skiljer).
Handtagen går att ta bort med nån form av insex.
Sen är jag personligen inte nöjd med den i övrigt, när kompressorn går igång dånar de som fan, mer än andra kyl/frysar jag haft.
Har fått isbildning i frysen kring fläkten också, de var ett jäkla meck att få bort....
Sen är jag personligen inte nöjd med den i övrigt, när kompressorn går igång dånar de som fan, mer än andra kyl/frysar jag haft.
Har fått isbildning i frysen kring fläkten också, de var ett jäkla meck att få bort....
Produkter som diskuteras: "fläkten"
Fläktar
Flytta förbrukad luft ut ur ditt hem med mekanisk frånluft. I den här samlingen hittar du vårt sortiment av badrumsfläktar, kanalfläktar och värmeflyttare.
Läs mer
nä kylar är inte deras grej så att säga, mycket mycket problem.S SvanteC skrev:Jag har samma skåp (kanske nån bokstav i slutet som skiljer).
Men de fyra bokstäverna och färgen är ju viktigast...
Medlem
· Västra Götaland
· 7 inlägg
Fryslådorna är sjukt smidiga! Upplever dock att de lätt blir frost i lådorna jämfört med tidigare frysar jag haft, inbillar mig att de ibland inte riktigt blir tätt (typ om nån plast typ hörnet på en ärtpåse hamnar lite emellan)? Så håll koll på detta.N nolenjohan skrev:
sådanahär lådor är jättesvåra att få tätaS SvanteC skrev:
Vi har liknande med bara dörrar och vi tog bort dörrarna för att få in den!
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden