14 168 läst ·
35 svar
14k läst
35 svar
Smedslyckan, Grunden från ett torp.
Kan säga att jag är fortsatt nöjd med pumpen. Elförbrukningen har minskat radikalt.
Sen får man säga att det inte händer mkt än. Träd ska ner samt en lagom bastant kastanjgren ska bort som går ut 4m över garaget.
Annars får det mesta avvakta till nästa år,
Har att göra med att planera 25 års kalas i januari.
Sen får man säga att det inte händer mkt än. Träd ska ner samt en lagom bastant kastanjgren ska bort som går ut 4m över garaget.
Annars får det mesta avvakta till nästa år,
Har att göra med att planera 25 års kalas i januari.
Kunde inte vänta tills nästa år utan var tvungen att fortsätta lite smått med huset.
Har äntligen skrapat ut grushögen så det blivit utplanat vid trappen och över borrhål och värmeledningar.
Sen så donera farsan sitt nygamla golv som jag kan ha i gästrummet.
Inga fel med de bitar jag fick utan det var ett misstag på mattan under golvet så några skivor kunde svikta och blev då knäckta. Han fick hela golvet utbytt
Har äntligen skrapat ut grushögen så det blivit utplanat vid trappen och över borrhål och värmeledningar.
Sen så donera farsan sitt nygamla golv som jag kan ha i gästrummet.
Inga fel med de bitar jag fick utan det var ett misstag på mattan under golvet så några skivor kunde svikta och blev då knäckta. Han fick hela golvet utbytt
Segt med nya saker i år. Planerat o sparat för mc resa i Skottland men en sak blev det iaf att införskaffa till den rensade uteplatsen.
Ps skulle kommit med en bild på en paviljong men det går inte att lägga upp bilder från mobilen för tillfället
Ps skulle kommit med en bild på en paviljong men det går inte att lägga upp bilder från mobilen för tillfället
Redigerat:
Klicka här för att svara