Hej!
Jag har ett litet läckage som kommer när man slår på kranen vid muttern där, hur ska jag komma tillrätta med det eller ska jag byta hela rasket?
 
  • Kökskran monterad på diskbänk med synligt läckage vid muttern, kakelvägg i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Bytte packning för 26 riksdaler och den är tät igen ! Wihoo
 
Schwen92 Schwen92 skrev:
Bytte packning för 26 riksdaler och den är tät igen ! Wihoo
Hej!
Var köpte du den?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.