Har byggt hus med Faluhus, Svenska Husgruppen och fått med ett paket med central, styrenheter etc från Compare-IT. Elektrikern tyckte dock detta var väl avancerat i vårt fritidshus på ca 100 kvm.
Någon som har erfarenhet av detta?
Jag har allt kvar om nån är intresserad, bra pris:)
Systemet kan styra belysning, vatten, larm, apparater etc.
/O
 
  • Central för smart hem-styrning med styrenheter, bruksanvisningar och tillhörande förpackningar på golv.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Skulle inte säga att de är superavancerat. Ett gäng ingångar för strömbrytare och ett gäng utgångar för Lampor. Alltid går via 230v nätet och via mjukvara kan du styra utgångarna. Gårdagen att koppla ihop med larm och hemma bortaläge men som sagt enkelriktat och va jag tror rätt begränsat
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.