Har byggt hus med Faluhus, Svenska Husgruppen och fått med ett paket med central, styrenheter etc från Compare-IT. Elektrikern tyckte dock detta var väl avancerat i vårt fritidshus på ca 100 kvm.
Någon som har erfarenhet av detta?
Jag har allt kvar om nån är intresserad, bra pris
Systemet kan styra belysning, vatten, larm, apparater etc.
/O