Vi är intresserade av detta hus, men blir inte kloka på vad som ingår i priset. OM man kikar på deras hemsida så måste det vara något fel för enligt den ingår allt även ett dubbelgarage. Någon som byggt en Villa Lammhult som kan svara på vad som ingår?

Hej !

Vet inte vart du såg det, men kolla på hemsidan och titta under standard, så får du se vad som ingår. Det enda som ingår är huset ovan grund. Inga garage, det får du betala extra för.

Okej! Det var när jag försökte göra en kalkyl, men vilket tillval vi än gjorde så kom det upp en text om att det redan ingick i huset.

I ert Lammhult ingår kakel i köket ovanför diskbänken?

Hej !

Ja då var det säkert något konstigt, ja kakel ingår över diskbänk.

En fråga till. Hur mycket har ni kalkylerat för övervåningen?

Hej !

200 tkr, vi kommer inte att leja ut jobbet, förutom till vissa delar som vi inte kan göra själva, tex vvs, el etc. Isolera och sätta upp väggar etc får vi göra själva.

;)Det finns en ritning på Övervåningen som visar hur mycket material som går åt. Jag vet några som har bett om offerter från bygghandeln. Kostnaderna på det billigaste alternativet vill säga allt material utan tapeter och golv har hamnat på ca: 40.000 kr plus moms. Men då gör man hela jobbet själv.

när du valt en sak som ett tillval tex garage så står det att det ingår, för då har den summan lagts till i din kalkyl.

Aha, jag får testa det.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.