Jag kommer ha släta skarvlösa innertak i alla andra rum.
Dels vågar jag inte sätta vanlig gips i badrummet, dels så funderade jag på vitmålad träpanel för få lite mysigare känsla.
Badrummet är väldigt långsmalt, dörren i ena gaveln och badkaret går precis att kila mellan väggarna längst andra gaveln som då även har stort fönster som hamnar ovanför badkaret.
Jag vill ju försöka lura ögat att rummet är större, att lägga panel riktad mot fönstret kommer ju ge intryck att rummet är längre.. Att lägga på tvären bör ju ge ett bredare intryck men då blir det ju skuggor från solljuset..
Så jag vet inte, helslätt kanske är bättre ändå?
Ska jag ha speciell gips, eller finns det något annat bra innertak som ni rekommenderar?