Hej
Vi har en ganska sluttande tomt, ca 3 meters höjdskillnad. Är det helt omöjligt=jätteddyrt att inte ha ett sutteränghus. Är det en gigantisk insats att försöka plana ut tomten. Det som blir isåfall är att man får fylla upp så att det blir en lite backe upp från gata, kanske inte så snyggt iof. Sen blir det väl att man kanske får ha en stödmur mot nästa tomt. Hur har ni med sluttande tomter gjort. Tycker att utbydet på soutteränghus är så litet och tråkigt.
Rosie
 
Vår tomt sluttar ca 2m. Vi byggde källare under halva huset (kolla in hemsidan). Före vi började planera så kollade vi prisskillnaden mellan grund och källare och tyckte det var värt det.

 
Hur mkt skiljde det på grund och källare. Vi kankse kan tänka oss att ha garaget under huset iallfall och nåt förråd
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.