Hej
Vi har en ganska sluttande tomt, ca 3 meters höjdskillnad. Är det helt omöjligt=jätteddyrt att inte ha ett sutteränghus. Är det en gigantisk insats att försöka plana ut tomten. Det som blir isåfall är att man får fylla upp så att det blir en lite backe upp från gata, kanske inte så snyggt iof. Sen blir det väl att man kanske får ha en stödmur mot nästa tomt. Hur har ni med sluttande tomter gjort. Tycker att utbydet på soutteränghus är så litet och tråkigt.
Rosie