Har nyligen byggt hus... allt är nästan ok förutom målningen invändigt.
I Slutbesiktning av huset var inte målningen med i besiktningen och enligt husförsälgaren var det inget som kunde göras...
Kan man få en Slutbesiktning av målningsarbetet inne i huset eller hur funkar det...
Är det något nytt isf eller har det varit så en längre tid att man kan få det med i besiktningen ?
Håller inne med en räkning på 78.000:- som målaren ska ha ( när jobbet är ok dvs. )
// Micke