Har nyligen byggt hus... allt är nästan ok förutom målningen invändigt.

I Slutbesiktning av huset var inte målningen med i besiktningen och enligt husförsälgaren var det inget som kunde göras...

Kan man få en Slutbesiktning av målningsarbetet inne i huset eller hur funkar det...

Är det något nytt isf eller har det varit så en längre tid att man kan få det med i besiktningen ?

Håller inne med en räkning på 78.000:- som målaren ska ha ( när jobbet är ok dvs. )

// Micke



 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.