Man kan ju undra lite över varför en muntlig överenskommelse var OK, men inte en via sms.
Men det är ju otroligt svårt att få grepp om såhär via ett forum.
Är ni oroliga att hantverkaren inte är schysst? Och varför i så fall?
Kan hantverkaren vara orolig över att ni inte är schyssta?