Har ett vitbetsat furugolv, ser ut så som bilderna visar. Vad kan räknas som normalt slitage efter 8 år på ett sådant furugolv. Bilder tagna i kök, matplats, dvs. Dessa områden används mest i huset.

• Vitbetsat furugolv i kök med synligt slitage och träets ådring tydlig efter åtta års användning.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Vitbetsat furugolv med synligt slitage och repor efter åtta års användning i kök och matplats.
    Skapa konto
  • Vitbetsat furugolv med synligt slitage och mörka fläckar i kök eller matplats, typiskt efter åtta års användning.
    Skapa konto
Bör väl underhållas genom tvättas med vitsåpa var och varannan vecka.

Vad menar du? Nej det är inte någon giltig reklamation. Är väl lite av charmen med furugolv tänker jag.

H hapazard skrev:
Bör väl underhållas genom tvättas med vitsåpa var och varannan vecka.
Frågan var nu inte hur det skulle tvättas.
Men tack endå

Redigerat:
T Tjrex skrev:
Vad menar du? Nej det är inte någon giltig reklamation. Är väl lite av charmen med furugolv tänker jag.
Håller med ang. Carmen fullt ut.
Frågan gällde dock inte reklamation. Frågan bottnar sig i en kommande diskussion med hyresvärd.

Skulle säga att det är normalt slitage.
I IsmoG skrev:
Håller med ang. Carmen fullt ut.
Frågan gällde dock inte reklamation. Frågan bottnar sig i en kommande diskussion med hyresvärd.
Aha du tänker att hyresvärden kommer ha synpunkter vid en flytt?
Jag skulle säga att det ser ut som full normalt slitage på ett furugolv. Det finns en anledning att 90% av hyresrätter har ett lackat ekgolv..

• Gilla
IsmoG
  • Laddar…
I IsmoG skrev:
Frågan var nu inte hur det skulle tvättas.
Men tack endå
Har du inte underhållit golvet rätt lär du åka på renovering

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.