Hej! Har precis slipat golv och ska olja det snart. Har dammsugit det nyslipade golvet flera gånger, men drar jag en trasa över golvet så får jag fortfarande upp lite slipdamm. Kan man våtmoppa golvet med lätt fuktad trasa för att få upp det sista dammet, nu när det är obehandlat?
tack för svar!