Jag har varit tvungen att köra igång ventilationen (FTX) i vårat nybygge pga värmen. Men jag stänger av vid målning och slipnng samt fräsning i ytong blocken. Men det är ett litet tunt lager slipdamm i ventkanalerna.
Hur får jag bort det ?
Behöver jag vara oroad av detta ?
Filterna har jag dammsugit 1ggr i veckan nu när jag kört igång aggregatet.