6 617 läst ·
54 svar
7k läst
54 svar
Sliparedag + ljugaröl lördag 27/5!
Det är vi som var med som ska säga tack! Kul att träffa alla byggahusare IRL. Man lärde sig också en hel del! Men det känns i fingrarna efter många timmars slipning...
Lite sent, men det har varit en händelserik dag — Daniel, stort tack för att du tar dig tid och upplåter ditt snickeri till alla oss konstiga Byggahusare!!!
Och tack alla för trevligt sällskap både under Sliparedagen och kvällens Ljugareöl; det var god mat, god öl och goda skratt i gott sällskap precis som förra gången. Gott att ses helt enkelt!
@Jac: stort tack för skjutsen, jag var nog lite mör i benen efer promenaden ner till stan så det satt fint.
@ Ola: tror du på allvar att jag ger mig ut och cyklar med någon som kör Staffanstorp-Malmö turochretur på fyra minuter på sin NASA-cykel? Uppskattar omtanken men svaret är nope, kramp är inte såå jobbigt!
Än en gång, tack alla för en härlig dag och kväll!
//Ronnie
Och tack alla för trevligt sällskap både under Sliparedagen och kvällens Ljugareöl; det var god mat, god öl och goda skratt i gott sällskap precis som förra gången. Gott att ses helt enkelt!
@Jac: stort tack för skjutsen, jag var nog lite mör i benen efer promenaden ner till stan så det satt fint.
@ Ola: tror du på allvar att jag ger mig ut och cyklar med någon som kör Staffanstorp-Malmö turochretur på fyra minuter på sin NASA-cykel? Uppskattar omtanken men svaret är nope, kramp är inte såå jobbigt!
Än en gång, tack alla för en härlig dag och kväll!
//Ronnie
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 671 inlägg
Får stämma in i kören och tacka för dagen!
Väldigt trevligt att få träffa byggahusare och ta del av era erfarenheter!
Snart kanske jag kan slipa saker helt själv
Väldigt trevligt att få träffa byggahusare och ta del av era erfarenheter!
Snart kanske jag kan slipa saker helt själv
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden