Det är vi som var med som ska säga tack! Kul att träffa alla byggahusare IRL. Man lärde sig också en hel del! Men det känns i fingrarna efter många timmars slipning...
 
Daniel_N skrev:
Tack för en grymt trevlig dag!
Tack själv Daniel för initiativet och för att vi fick komma. Håller med om att det var mycket trevligt att träffa alla som var där både vid slipstenarna och vid ölen efteråt.
 
Ja tack för igår, mycket gott snack o roliga stories.
 
Lite sent, men det har varit en händelserik dag — Daniel, stort tack för att du tar dig tid och upplåter ditt snickeri till alla oss konstiga Byggahusare!!!
Och tack alla för trevligt sällskap både under Sliparedagen och kvällens Ljugareöl; det var god mat, god öl och goda skratt i gott sällskap precis som förra gången. Gott att ses helt enkelt!
@Jac: stort tack för skjutsen, jag var nog lite mör i benen efer promenaden ner till stan så det satt fint.
@ Ola: tror du på allvar att jag ger mig ut och cyklar med någon som kör Staffanstorp-Malmö turochretur på fyra minuter på sin NASA-cykel? Uppskattar omtanken men svaret är nope, kramp är inte såå jobbigt! ;)

Än en gång, tack alla för en härlig dag och kväll!
//Ronnie
 
Tack för igår! Nästa gång lämnar jag sicklarna hemma, jag lovar.
 
@Gert. Nu har du ju bra kläm på sickelslipandet, nästa år kan du dema. :)

@Ronnie, lugnt, jag blev bara lite till mig av att se någon få kramp av att sitta rakt upp o ner på en stol o dricka öl.
 
Ola C skrev:
@Ronnie, lugnt, jag blev bara lite till mig av att se någon få kramp av att sitta rakt upp o ner på en stol o dricka öl.
Så glad att jag på något sätt berikade(?) din kväll! :D
//Ronnie
 
Får stämma in i kören och tacka för dagen!

Väldigt trevligt att få träffa byggahusare och ta del av era erfarenheter!
Snart kanske jag kan slipa saker helt själv ;)
 
Synd att man bor i norra halland.... annars hade varit trevligt att få "lära sig" att slipa de egna verktygen. Är lite långt att åka tur och retur.
 
Tack för att du annordnat och tar av din tid för att hjälpa oss andra Daniel.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.