Hej
Ska slipa vår trall som är 10 år gammal, den har börjat spricka och är full av stickor.
Tänkte slipa ner ytan samt olja in.
Frågan är vilken slipmaskin ska jag använda, Edge som är lätt och använda eller klassisk golvslip (bandslip) som tar nog bättre och går fortare med tanken på att jag ska slipa 100 kvm
Trallen är i dålig skick och ganska ojämn på visa ställe.
Vad tror ni ?