Hej,
Som rubriken lyder så skall jag lägga ett massivt furugolv som sedan skall behandlas med lut & därefter någon form av hårdvaxolja.
Jag har förstått efter många googlingar och sökningar här på sidan att golvet måste slipas innan behandling, frågan jag nu har är hur många gånger skall det slipas och med vilket papper?
Mvh
Oliwer