Medlem
· Blekinge
· 12 230 inlägg
Min fasad består av råhuggna tegel målat i fult rosa. Dags att slätputsa men hur?
Jag har frågat några firmor och alla har olika åsikter. Vissa vill lägga nät, andra inte.
Jag gjorde en liten provyta ytan nät för några år sedan, det verkar hålla.
Färgskiktet är vittrat.
Helst vill jag även ha färgad puts. Är det mycket dyrare?
Tack för alla råd.
Jag har frågat några firmor och alla har olika åsikter. Vissa vill lägga nät, andra inte.
Jag gjorde en liten provyta ytan nät för några år sedan, det verkar hålla.
Färgskiktet är vittrat.
Helst vill jag även ha färgad puts. Är det mycket dyrare?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tack för alla råd.
Medlem
· Blekinge
· 12 230 inlägg
Inga idéer?
Det är väl inte mexi du har? Skulle blåst av med högtryck sen nätat med putsnät och kört grundputs sen slätputsat med putsbruk C. Sen kalkfärg.
Finns ju olika system och olika firmor känner ju sig bekväma med olika saker.
Finns ju olika system och olika firmor känner ju sig bekväma med olika saker.
Klicka här för att svara
