Jag likadant och är lika nöjd som tidigare talare. Dock hade jag gärna haft stänkskärmar man kan stå på. Det är det enda jag saknar.

Det tar som sagt 1000 kg om man kör långsamt.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.