Jag, blev sugen på att bygga ett hus, gick och pratade med min farbror allt var frid och fröjd, han tyckte det skulle bli jätte kul... tiden gick och bygget fortlöpte sedan fick vi in papperna till Lantmätaren, var 3st fel på gåvobrevet.. fick till baka det och fixat det. för ny underskrift och bara skicka in igen

Men nu är han arg på min pappa, och stycka ner min tomt från ca 4800m2 till 2500m2, och sa "Du får lida för att jag är arg på din pappa" sedan "det är lätt att ändra sig"

Hur går det att hålla kvar det första gåvobrevet som säger 4800m2 eller e det bara att rätta sig efter han? vad tror ni?
 
Bjud honom på middag, med vin... ;)
 
Inte vin, Sprit, och ta med 4800m2 pappret för underskrift när han fått några huttar ;D
 
menadedetmen var för blyg... ;)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.