Nu har jag rensat bort några inlägg med lite tråkigt tonläge. Låt diskussionen fortsätta med fokus på Milous utsikt om det behövs, eller ta tillfället i akt att leka grillkorv på er egen altan - man blir snabbt lite svedd i kanten om man ligger still förlänge....
Mvh,
Moderator-MathiasS