2 079 läst ·
6 svar
2k läst
6 svar
Skydda plywood i kallgarage
Hej.
I mitt ouppvärmda garage har jag plywood på väggarna. Den milda skånevintern har nu gett mögelpåväxt. Blir ju aldrig kallt längre och grym luftfuktighet. Garaget är otätt.
Vad skyddar jag bäst dessa plywoodskivor med? Jag har tankar om att isolera garaget utifrån så det måste vara något skydd som är okej att ha ”inomhus”
Jag vill helst inte måla med färg då jag gillar trälooken. Så nån olja /bets/mirakelmedel?
I mitt ouppvärmda garage har jag plywood på väggarna. Den milda skånevintern har nu gett mögelpåväxt. Blir ju aldrig kallt längre och grym luftfuktighet. Garaget är otätt.
Vad skyddar jag bäst dessa plywoodskivor med? Jag har tankar om att isolera garaget utifrån så det måste vara något skydd som är okej att ha ”inomhus”
Jag vill helst inte måla med färg då jag gillar trälooken. Så nån olja /bets/mirakelmedel?
Verkligen ingen med tips? Vanlig träolja?
Produkter som diskuteras: "avfuktare"
Avfuktare
Nedan presenteras vårt sortiment av avfuktare. Avfuktare är viktiga verktyg för att upprätthålla en hälsosam och behaglig inomhusmiljö, särskilt i utrymmen som källare, tvättstugor eller badrum, där fuktighetsnivåerna kan vara höga.
Läs mer
Medlem
· Stockholm
· 826 inlägg
Medlem
· Stockholm
· 826 inlägg
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden