Nanny Fine
Ni som har höjt upp diskmaskinen i bättre arbetshöjd, hur har ni gjort med skvallerbrickan? Man måste ju ha en under om maskinen läcker, men där blir ju nu en sockel eller låda.....
 
Skvallar det inte tillräckligt bra om det blir vatten i skåpet under? ;)

Annars kan man ju fortfarande lägga den på golvet, poängen är ju att vattnet skall rinna ut där det syns.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.