Nanny Fine #1 Medlem · Västra Götaland · 454 inlägg 20 mar 2012 14:39 Nanny Fine Medlem Västra Götaland 454 inlägg 20 mar 2012 14:39 #1 Ni som har höjt upp diskmaskinen i bättre arbetshöjd, hur har ni gjort med skvallerbrickan? Man måste ju ha en under om maskinen läcker, men där blir ju nu en sockel eller låda.....
Ni som har höjt upp diskmaskinen i bättre arbetshöjd, hur har ni gjort med skvallerbrickan? Man måste ju ha en under om maskinen läcker, men där blir ju nu en sockel eller låda.....
mycke_nu #2 Medlem · Gotland, Sudret · 12 280 inlägg 20 mar 2012 15:33 mycke_nu Medlem Gotland, Sudret 12 280 inlägg 20 mar 2012 15:33 #2 Skvallar det inte tillräckligt bra om det blir vatten i skåpet under? Annars kan man ju fortfarande lägga den på golvet, poängen är ju att vattnet skall rinna ut där det syns.
Skvallar det inte tillräckligt bra om det blir vatten i skåpet under? Annars kan man ju fortfarande lägga den på golvet, poängen är ju att vattnet skall rinna ut där det syns.