Tyckte jag med, ångrar inte att jag köpte en, väldigt skön och stark maskin.Stefan N skrev:
Jag hade köpt ett nytt 18V Milwaukee kombipaket av en kille på blocket för 2800:-.
Men han var väldigt trevlig och förstående och tog tillbaka paketet innan posten hade hunnit skicka iväg det.
1495:- är så billigt så jag borde köpt 2!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag har ovan nämnd Hitachi dragare och kan rekommendera denna. Tuffaste utmaningen än så länge har varit 6x140mm skruv. Batteriet dör fort under tung belastning men den laddar såpass snabbt så man blir inte stående med båda batterierna urladdade. Prisvärd för sina 990:-
14,4 är kanske påväg ut ur sortimentet, därav priset ??
Å andra sidan har jag 14,4 på mina Makita, men jag har inte märkt nån avgörande skillnad mot mina Hitachi 18 v i firmabilen.
Maskinen på bilden ser ut som min maskin i bilen med samma finesser, så der är nog ingen snikmaskin.
Nackdelen med Hitachi är laddaren vars fläkt låter som den är trasig fast den är ny. När man använt dom några år låter dom som reaplan.
Å andra sidan har jag 14,4 på mina Makita, men jag har inte märkt nån avgörande skillnad mot mina Hitachi 18 v i firmabilen.
Maskinen på bilden ser ut som min maskin i bilen med samma finesser, så der är nog ingen snikmaskin.
Nackdelen med Hitachi är laddaren vars fläkt låter som den är trasig fast den är ny. När man använt dom några år låter dom som reaplan.
Redigerat:
Produkter som diskuteras: "fläkt"
Fläktar
Flytta förbrukad luft ut ur ditt hem med mekanisk frånluft. I den här samlingen hittar du vårt sortiment av badrumsfläktar, kanalfläktar och värmeflyttare.
Läs mer
Ja, 2 batterier och laddare kostar 3350:- på proffsmagasinet http://www.proffsmagasinet.se/verkt...dare/hitachi-144v-li-ion-batteri-bsl1440-40ah.mortimer skrev:
Känns mer värt att köpa maskin, 2 batterier, laddare och väska för 1500:-
Det är absolut ingen snikmaskin, dom enklare modellerna har ingen hastighets eller slagkontroll som jag har förstått det.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden