Milwaukee M12 dragaren är ganska billig annars, de som har en säger att de är bra.
Li-ion, 12v och batterierna passar i hela M12 serien med lasrar etc ...

Finns inte i Sverige utan måste beställas från USA, men det är ju ett väldigt litet hinder idag.
99 USD med två batterier

Redigerat:
tallmilan skrev:
Milwaukee M12 dragaren är ganska billig annars, de som har en säger att de är bra.
Li-ion, 12v och batterierna passar i hela M12 serien med lasrar etc ...

Finns inte i Sverige utan måste beställas från USA, men det är ju ett väldigt litet hinder idag.
Då ska man beställa i set med den lilla mini tigersågen.

Springare: rpm är viktig när du kör trall o gipsskruv, annars så spelar det ingen direkt roll. Mitt syfte med att köra på den enklare enväxlaren var att ha den för enklare inomhusjobb och istället lägga pengar på en större maskin som kompliment. det skiljer ju en hel del pengar mellan dom 2 10,8 maskinerna som man kan lägga på en riktig maskin.

Nimajneb skrev:
Då ska man beställa i set med den lilla mini tigersågen.

Springare: rpm är viktig när du kör trall o gipsskruv, annars så spelar det ingen direkt roll. Mitt syfte med att köra på den enklare enväxlaren var att ha den för enklare inomhusjobb och istället lägga pengar på en större maskin som kompliment. det skiljer ju en hel del pengar mellan dom 2 10,8 maskinerna som man kan lägga på en riktig maskin.
Håller med :)
Men om man bara ska ha 1 så..

Springare skrev:
Håller med :)
Men om man bara ska ha 1 så..
...så hade jag valt 14 voltarn. Den fixar 99% av behovet.:rolleyes:

Nimajneb skrev:
Då ska man beställa i set med den lilla mini tigersågen. /QUOTE]

Ja, tyvärr finns inte ett paket med det själv-nivellerande laserpasset.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.