Hej,
Hade en håltagningafirma som gjort ett stort hål i väggen men det var en balk bakom så där kunde de inte göra friskluftsventilen. Så nu behöver detta lagas. Jag har kvar ”pucken” när de gjorde hålet men behöver hjälp och reda ut hur man får dit det där snyggt igen.
Någon som har tips?
Hade en håltagningafirma som gjort ett stort hål i väggen men det var en balk bakom så där kunde de inte göra friskluftsventilen. Så nu behöver detta lagas. Jag har kvar ”pucken” när de gjorde hålet men behöver hjälp och reda ut hur man får dit det där snyggt igen.
Någon som har tips?
Det är ju en bra fråga som jag borde tagit upp! Det är bara innerväggen och det är enkelgips. Tanken var det hålet skulle genom yttervägg (tegel) och innervägg och monteras en friskluftsventil men de missade att ett fläskig järnbalk var bakom den.RoTe skrev:
Finns ju typ 1000 olika sätt att laga det på. Jag får inte enligt forumreglerna be dig att söka själv så här får du ett svar och gillar du det inte så...Newroo skrev:
https://www.byggahus.se/forum/threads/hur-laga-hal-i-gipsskivan.296143/#post-2722903
Klicka här för att svara