20 340 läst ·
53 svar
20k läst
53 svar
Skruvdragare 14.4v 1.5ah eller 3,0ah
Sida 1 av 4
Medlem
· Västerbottens län
· 61 inlägg
Har fått ett bra pris på en Hitachi ds14dsal 14,4v 1.5 ah sprillans ny för 1500kr.
http://www.lindqvist-msk.com/detaljer.asp?butik=87140
Pratade med 2 st kompisar som jobbar som snickare och båda säger köp Hitachi.
Men så var jag hos en annan kompis och han hade köpt en Makita 14.4v 3,0 ah. stod lxt på den maskinen. Och han är super nöjd med den.
Vad skiljer på 1,5 ah och 3,0ah?
Ringde dessutom om pris hos en handlare på just Dsal och då frågar han om det är 1.5ah eller 3.0ah jag vill ha pris på. Men nu har jag letat men hittar ingen Dsal med 3.0ah? Kan han ha förväxlat med dsl?
Tacksam för svar.
http://www.lindqvist-msk.com/detaljer.asp?butik=87140
Pratade med 2 st kompisar som jobbar som snickare och båda säger köp Hitachi.
Men så var jag hos en annan kompis och han hade köpt en Makita 14.4v 3,0 ah. stod lxt på den maskinen. Och han är super nöjd med den.
Vad skiljer på 1,5 ah och 3,0ah?
Ringde dessutom om pris hos en handlare på just Dsal och då frågar han om det är 1.5ah eller 3.0ah jag vill ha pris på. Men nu har jag letat men hittar ingen Dsal med 3.0ah? Kan han ha förväxlat med dsl?
Tacksam för svar.
Medlem
· Västerbottens län
· 61 inlägg
Okej tack. Då ska jag ta och köpa Hitachin med 1,5 ah
Spring och köp! 1500 är ett jättebra pris (om det är inkl. moms och 2st 1,5Ah batterier). Du får inget bättre till det priset. Är det med ett batteri är det fortfarande ett OK pris, men ska du bygga typ 50 kvadratmeter altan kommer du nog vilja ha ett till batteri.
Medlem
· Västra Götaland
· 766 inlägg
Har oxå köpt en 1,5Ah, tycker den känns riktigt bra! Hoppas du fick/får med 2 st batterier. Får du det så lär det knappast göra nåt att behöva ladda batteriet i 40 min...
Medlem
· Västerbottens län
· 61 inlägg