Är det någon som handlat av firman Skruv & Bult i Blekinge AB? De marknadsför sig inte på något annat sätt (som jag lyckats hitta iaf) än genom en annons på Blocket. Ingen adress, ingen hemsida, ingen email, inget telefonnummer. Enda sättet att kontakta dem är via Blockets annons-svar.
Jag försökte i alla fall beställa lite olika skuv, för en dryg tusenlapp i varuvärde. Jag fick svar via mail, där de artigt förklarade att min order var så liten så de inte tänkte expediera den.
Detta upplevde jag som lite märkligt. Vad förväntar sig ett företag som enbart marknadsför sig med en annons på Blocket för typ av kunder? Vilken storlek på beställningarna förväntar de sig? Sitter Skanskas och NCC:s inköpare och lusläser Blocket för att beställa ett lastbilslass med skruv av ett helt okänt företag?

Det verkar inte vara ett så litet bolag då dom omsatte mellan 5-10 mille -05 men jag får hålla med om att det är konstigt att dom inte hanterar sådanna ordrar när dom annonserar på Blocket!?!

Du har ingen länk till annonsen???

Det där med omsättningen undrar jag på. Jag förmodar det är uppgifterna på 121 du titta på. Det är ju en drastisk nedskärning av verksamheten från 2005 till 2006. Omsättningen sjönk till en tusendel av vad den varit!
Annonsen är borta från blocket nu. Jag förmodar att de fick så mycket beställningar så de är fullt upptagna med att leverera pall efter pall med skruv och inte vill ha några nya order för tillfället.

Goglade lite och fann uppgifter från 04 och 05...

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.